♥ SEARCH

8 jan. 2016

Akuten del 2..

Detta är en slags 'fortsättning' från detta inlägget.
Godmorgon på er

Igår kände jag mig trött av någon anledning, och trött fortfarande. Men där vet jag felet i alla fall.
Skitungen (katten) väckte mig och K hela natten för att han klöste på dörren ett antal gånger.

När jag låg i sängen och var redo för att sova, plingade det till i min mobil.
Mamma skrev till mig och pappa på sms om att hon var på akuten igen, fast nu med feber och inflammation..
Hon skrev att hon var jätte törstig men inte fick dricka något, utifall att dem bestämmer att hon ska opereras.. så hon blir kvar på akuten i flera dagar, och kanske blir det operation snart..
Pratade nyss med mamma i telefon, hon ringde mig precis efter texten ovanför.
Hon behöver lite saker och behöver lämna låneböcker, så det ska jag och pappa ordna sen.

Nu ska jag ta och äta något, magen kurrar och har lite ont nu bara för det *dumbom* xD

Min planering för idag blir inte riktigt som tänkt, men det gör inget.
Mamma har hjälpt mig så mycket, så detta är det minsta jag kan göra för henne. ^^


Är bara orolig över operationen dock....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar