♥ SEARCH

26 jan. 2016

Nytt år - Bloggflytt

Min blogg har fått en ny start: Bloggen har flyttat!
https://ceresmoonlight.wordpress.com/


Hej på er!
Nu är det två veckor sedan som jag skrev någonting sist här.
Jag skrev om att jag skulle börja skolan igen (11 Jan) och det har gått bra än så länge.
Det är Svenska, engelska och matte som jag studerar, jag behöver betyg i dem tre
för att kunna utbilda mig till något, eller ens komma i närheten av gymnasiestudier sen.

Så vad händer nu?
Jag har bestämt mig för att flytta mitt pick och pack till en ny bloggportal.
Bättre, fräschare och simplare funktioner, nämligen Wordpress!

Hang on, hang on. En ny blogg?
Jepp! Bättre förstås och mycket snyggare.
Bara positivt. Gillar hur layouten är byggd och hur jag kan
ha hur många teman jag vill som inte ser konstiga ut. Dem ser moderna ut :)
Edit; Har ju förstås mina inlägg från den här bloggen, på den nya!

Inpackade smileysar, stilrent kommentarsfält, finare blogg-innehåll och..nu har jag en kalender också!!
Awesome :3

Så håll utkik där istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar